פורמט תוכנית עסקית

חלק השיווק והמכירות של התוכנית העסקית שלך מתאר כיצד אתה רוצה לזכות בלקוחות חדשים ולשמור על לקוחות ישנים. הוא מתאר כיצד לקוחות מתוודעים להצעות שלך

לקריאה נוספת »

מסחר עצמאי בבורסה

עולים חדשים לשוק המניות מחפשים פלטפורמת מסחר מקוונת שקל להתמצא בה, מציעה כלים חינוכיים מקיפים, תמיכה ברמה עולמית, ועמלות נמוכות ויתרות חשבון מינימליות. כדי לעזור

לקריאה נוספת »

מסחר עצמאי בשוק ההון

רגולטורים לאומיים מנסים להבטיח שמשתתפי שוק ההון סוחרים ביניהם, שמוסדות כמו בנקים לא לוקחים סיכונים מוגזמים ושליטה בהון שואפת להבטיח שההשפעה המקרו כלכלית של שוקי

לקריאה נוספת »

פורמט תוכנית עסקית

ניווט בתוכן

חלק השיווק והמכירות של התוכנית העסקית שלך מתאר כיצד אתה רוצה לזכות בלקוחות חדשים ולשמור על לקוחות ישנים. הוא מתאר כיצד לקוחות מתוודעים להצעות שלך וכיצד אתה הופך אותם ללקוחות משלמים. חלק זה של התוכנית העסקית יעזור לך לזהות את הצרכים שלך ולהראות למשקיעים ולמעניקי רישיונות וסוכנויות אחרים שאתה והצוות יכולים לבצע את העבודה.

בנוסף לסעיפים שנדונו בסוף התוכנית העסקית שלך

התוכנית העסקית שלך צריכה לכלול מידע נוסף שיסייע לקבוע את אמינות הרעיון העסקי שלך כגון לימודי שיווק, תמונות של המוצר שלך, אישורים וזכויות קניין רוחני. כגון פטנטים, הלוואות, היסטוריה, קורות חיים, חומרי שיווק, חוזים והסכמים משפטיים אחרים הרלוונטיים לעסק שלך. אתה אחראי על כתיבת תוכנית שבה אתה מזהה בעיות ספציפיות ומוצא פתרונות להן, וזה תלוי בך להבטיח שאתה מכיר כל היבט של העסק קריטי למפגש עם משקיעים פוטנציאליים. שקול את הסקיצה ואת גרסת המאסטר שלהלן לעיון וודא שאתה מתמקד בסוג ובקטע התוכנית שהן בעלות הערך הגבוה ביותר למגרש העסקי שלך ולתכנון האסטרטגי הכולל.

תוכנית עוזרת לך לאסוף מידע

ליצור מפת דרכים עסקית שלך ולארגן אותו כדי להשיג את מטרותיך. אתה רוצה לכסות את הטכנולוגיה שבה אתה רוצה להשתמש בעסק שלך, את המיקומים והמתקנים ואת הציוד המיוחד שאתה צריך במפת הדרכים שלך כדי להפעיל את העסק שלך.

אם אינך צריך להשלים כל חלק בתבנית התוכנית העסקית

המבנה המקורי יראה לך מדוע תוכל להשמיט חלקים במקום לשכוח לכלול אותם כלל. תבניות תוכנית עסקית דלות יכולות לספק לך את המבנה והפורמט על ידי הבטחת שהמאמצים שלך יתמקדו בחלקים החשובים ביותר בתכנון העסק שלך כגון הגדרת המטרות שלך, הגדרת אסטרטגיה והבנת השוק והנוף התחרותי. תבנית תוכנית עסקית ליזמים היא מדריך ורשימת צ'ק מתוכננים היטב להקמת עסק משלך, בו תוכל ללמוד כיצד לכלול כל חלק בתכנית העסקית שלך למיזם העסקי הראשון שלך.

במתכונת תוכנית עסקית זו

המשקיעים והמלווים צריכים לכלול את 10 הסעיפים הבאים. הכללת תחומים כגון תיאור החברה, מימון נדרש, לוח זמנים ליישום וקישורים בין תכניות עסקיות יתנו לחברות מסגרת לבניית המותג שלהן ולמשימות אותן הן יכולות לבצע במהלך צמיחתן.

תבנית התוכנית העסקית שלנו מספקת סקירה כללית של מידע חשוב הכולל הנחיות וגישות לכתיבה ולחקר מידע כזה

רבים מהנושאים הללו עוסקים בפירוט רב יותר בתוכנית עסקית. לכן, שמור על הסיכום ברור ותמציתי וכלול את האפקטים הטייק -אוויי החשובים ביותר. בנוסף, כללנו הערות חשובות על פורמט התוכנית העסקית בכל חלק שיעזור לך לכתוב את התוכנית שלך.

הסיכום

הוא החלק החשוב ביותר בתוכנית העסקית שלך, מכיוון שהוא חייב לערב את הקוראים שלך בתוכניות העסקיות שלך ולדחוף אותם לקרוא עוד. סקירה מהירה של התוכנית העסקית הסטנדרטית היא נקודת ההתחלה של התוכנית שלך, אז חפש את הסעיף הזה כאשר קוראי המטרה שלך זורקים את התוכנית וממשיכים לקרוא עד שתמצא אותה בתחתית. הגדר את המאפיינים והיתרונות העיקריים של המוצר או השירות שלך ותן מתווה כתוב כיצד תוכל למצב את עצמך בשוק ובאילו חדשות אתה צפוי להשתמש.

גם אם מעולם לא השתמשת בפורמט התוכנית העסקית

כדי למשוך משקיעים או לגייס הון, תוכניות עסקיות חיוניות כדי לעזור ליזמים לחשוב ולשאול שאלות בסיסיות. תבניות פשוטות ואיכותיות יכולות לעזור לך ליצור תוכנית עסקית הניתנת להתאמה אישית וניתן להשתמש בה כדי למשוך משקיעים, לאבטח את חברי הדירקטוריון ולהגביל את גודל העסק שלך. ליזמים יש יותר מ -500 תוכניות המכסות כמעט כל ענף שניתן להעלות על הדעת. על ידי בחירת תבנית שאתה אוהב, תוכל ליצור מצגת משכנעת המציגה את הרעיון שלך למשקיעים.

סעיף תוכנית הפעולות מתאר את הצרכים הפיזיים של החברה שלך

הוא ידון במיקומים שהעסק שלך צריך, כמו גם בציוד ובמתקנים קריטיים הדרושים לייצור המוצרים שלך. תוכנית עסקית פשוטה עם דף כיסוי הכולל את שם העסק, שמך ופרטי ההתקשרות שלך ולא משאירה שאלות ללא מענה מאפשרת לקוראים לזהות בקלות את התוכנית העסקית גם כשהיא מונחת על שולחן העבודה שלהם עם מאות אחרים.

כשאתה כותב לעצמך תוכנית עסקית

כדי לקבל בהירות לגבי הרעיון שלך והתעשייה כולה, אינך צריך לקבל את אותו פרט וללטש כאילו זו התוכנית העסקית שאתה שולח למשקיעים פוטנציאליים. . אם אתה מזהה את 10 מרכיבי התוכנית העסקית שיזמים ובעלי עסקים בדרך כלל כוללים בתוכניות שלהם, תוכל לעבוד מתוך תבנית תוכנית עסקית זו.

אם הסיכום שלך אינו מתאר בעמוד אחד או שניים כיצד החברה שלך תפתור בעיה מסוימת ותרוויח

ייתכן שההזדמנות לא קיימת וכי התוכנית שלך לא פותחה כדי לנצל הזדמנויות אמיתיות . אם אתה רוצה למכור מוצר זמין במגוון חנויות, המפתח לעסק שלך הוא לא המוצר עצמו, אלא היכולת שלו לשווק אותו בזול על ידי המתחרים שלך. האסטרטגיה השיווקית שלך והתוכנית השיווקית שלך יכולים לעשות את ההבדל בין מכירה טובה להתפוצצות צמיחה לבין כניסה לעסקים.

אם אתה מחפש מימון הון, אל תכלול את הערך והציפיות שלך בתוכנית העסקית. אך עליך ליישר את צוות הבעלות שלך עם כמות ההון שאתה מוכן להחליף כאשר אתה מדבר עם משקיעים.